Правила користування сервісом Консультації на TNDR.
В розділі “Питання та відповіді” на TNDR. розміщуються запитання та відповіді, проблеми та рішення, консультації та рекомендації з публічних закупівель.
Залишати питання та переглядати повні відповіді в цьому розділі можуть передплатники платформи TNDR. під час дії їх передплати. Також переглядати відповіді можуть користувачі, які придбали доступ до конкретної відповіді.
Як поставити запитання
Для передплатників у доступі є сервіс консультацій, що дозволяє ставити питання з публічних закупівель. Тож спершу необхідно увійти в особистий кабінет, де є діюча підписка на платформу TNDR.
Щоб перейти до сервісу необхідно натиснути зліва в меню або в правому верхньому куті “Задати питання”. На екрані відобразиться форма, що складається з двох частин.
Поставити питання можно цілодобово, для запису завжди доступні слоти в інші дні, якщо на сьогодні запис вже закрито.
Однак відповіді надаються у межах 1 години (час очікування) від обраного часу, який доступний в другій частині форми.
Контактна інформація
В першій частині форми потрібно ввести свої контактні дані і саме запитання: Імʼя, Прізвище, Номер телефону, E-mail та Питання, після чого натиснути “Далі”.
Питання варто формулювати конкретно та чітко описувати обставини і причини, що спричинили ситуацію, яка виникла. Зверніть увагу, що довжина питання обмежена 2000 знаків.
Заповнюючи форму користувач надає свою згоду на обробку персональних даних.
Запитання
Від якості сформульованого питання залежить повнота відповіді, яка буде надана. Відповіді надаються тільки на питання, що стосуються сфери публічних закупівель.
Не варто ставити запитання, які потребують декількох відповідей або загального розкриття теми. Питання має бути досить конкретним, містити причини та обставини, які спричинили його.
Консультації, на які можуть записатись користувачі із активною підпискою не включають перегляд документів, або витягів з них, перегляд посилань тощо.
Також на платформі для замовлення доступні послуги по супроводу закупівель, в рамках яких проводиться детальний аналіз закупівель, розгляд та розробка документів тощо. Детальніше на сторінці послуг.
Користувачі самостійно відповідають за достовірність наданих даних при записі на консультацію. Невірно надані дані може унеможливити надання консультації.
Інформація, яку отримують користувачі у результаті консультації є інформаційно-довідкою.
Тривалість та очікування консультації
Тривалість будь-якої консультації не перевищує 15 хвилин. Відповідно до цього, часів консультацій, які визначаються платформою та зайнятих часових слотів іншими користувачами доступний тей чи інший час консультацій, який розбитий на періоди по 15 хвилин (наприклад, 10:00 - 10-15).
Час отримання відповіді, що обирається користувачем при записі є орієнтовним. Відповідь може бути надана в межах однієї години від обраного часу. Також можливі затримки, якщо питання потребує більш детального аналізу, або виникають технічні або інші складнощі.
Спосіб та час отримання відповіді
В другій частині форми необхідно обрати спосіб отримання відповіді, а також дату та час.
Є два способи отримання відповіді: по телефону або ж письмово. Якщо користувач обирає отримання відповіді телефоном, в обраний час +/- 1 година за номером, що був вказаний на попередньому етапі відбудеться дзвінок для надання відповіді. Тож користувачу потрібно забезпечити, щоб вказаний номер був на звʼязку.
Якщо користувач пропустив дзвінок необхідно записатись на консультацію додатково.
У разі, коли користувач обирає інший спосіб отримання відповіді, тобто письмо. Відповідь на запитання в обраний час +/- 1 година буде опублікована на платформі в розділі “Питання-відповіді”. Додатково на вказану користувачем електронну пошту буде направлено лист із посиланням на відповідь.
Зверніть увагу, що при публікації відповіді також публікується запитання та Імʼя (лише імʼя), яке було зазначено на попередньому етапі.
У випадку, коли без уточнень щодо питання неможливо надати письмову відповідь спосіб отримання відповіді буде автоматично змінено на “По телефону”, і в цьому разі замість письмової відповіді буде надано відповідь по телефону в обраний час +/- 1 година.
Інші положення
Всі матеріали платформи носять інформаційно-довідковий характер і Платформа не несе відповідальності за використання цих інформаційно-довідкових матеріалів, рішення чи дії користувача, здійснені на основі консультацій, прямі та непрямі збитки та / або результати породжені через їх використання.
При наданні консультацій (відповідей) користувачу не передається жодних майнових, авторських, суміжних чи будь-яких інших прав на Сайт та / або будь-яку інформацію, що розміщена на ньому. Користувачу надається лише обмежене в часі право на користування для власних некомерційних цілей визначених інформаційно-довідкових матеріалів без права на передачу їх в користування третім особам.
Доступ до будь-яких консультацій (відповідей) надається користувачам виключно на час дії підписки на платформу TNDR.