Замовником в ТД не встановлено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран
Розглянемо дане питання на прикладі моніторингу № UA-M-2024-04-09-000025, оголошення № UA-2024-02-23-001223-a
Витяг з висновку за результатами моніторингу: згідно з абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення. Зокрема, згідно абзацу восьмого підпункту першого п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Проте, в пункті 5 розділу I «Загальні положення» та пункті 3 розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації Замовником не встановлено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран.
Моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника складена замовником з порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Останні новини
26 лип.
Завдяки втручанню ДАСУ скасовано тендер на ремонт дороги в Запорізькій області26 лип.
(Не) правомірне продовження строку виконання робіт25 лип.
⏰ Об 11:00 почнеться зустріч щодо закупівель для утримання та ремонту автомобільних доріг25 лип.
Надмірна деталізація Замовником технічних вимог до предмета закупівлі позбавляє учасника можливості пропонувати продукцію іншого виробника24 лип.
Плани щодо підтримки розвитку сфери публічних закупівель від Світового Банку