Замовник вимагає довідку МВС щодо кожного залученого працівника, видану в конкретні строки
Витяг із рішення Київського окружного адміністративного суду у справі від 08 квітня 2025 року №320/38271/23:
У справі, що розглядається, відповідачем ухвалено рішення, яким позивача зобов`язано внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Охорона об`єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-10-011274-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення, а саме:
1) Додаток 2 до тендерної документації містить перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону), зокрема:
документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС на кожного працівника, зазначеного в довідці пункту 2.1, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше ніж за 30 днів до дати публікації оголошення закупівлі.
Суд зауважує, що після втрати чинності наказом МВС України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29.12.2016 №1256, який був зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.01.2017 за № 22/29890, законодавчо не врегульовано строки видачі документу про відсутність погашеної чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, що, в свою чергу, може призвести до унеможливлення своєчасного отримання учасником процедури закупівлі означеного документу та, відповідно, сформувати та надати у визначені строки тендерну пропозицію.
У свою чергу, позивачем не наведено переконливих доводів та документально не підтверджено необхідності встановлення вищезазначеної вимоги тендерної документації у наведеній редакції, наслідком чого є наявність підстав вважати, що за таких умов участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які нададуть вищенаведені документи, видані не раніше ніж за 30 днів до дати публікації оголошення закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб`єктів господарювання, у тому числі і третьої особи.
Згідно з частинами першою, четвертою статті 5 Закону №922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Таким чином, судом встановлено та не спростовано матеріалами справи, що вищевказані умови тендерної документації не узгоджуються з наведеними вище обов`язковими до виконання рішеннями КМР, що, в свою чергу, унеможливлює належну підготовку учасниками процедури закупівлі своїх тендерних пропозицій.
Більше корисної інформації по темі у статті Типові дискримінаційні умови тендерної документації при встановленні кваліфікаційних критеріїв
Останні новини
18 квіт.
У складі тендерної пропозиції відсутня оновлена декларація відповідності після зміни керівника17 квіт.
Внесено зміни до Особливостей: доповнено пункт 1317 квіт.
Звіт ДКСУ за 1 квартал 2025 року про зупинення операцій з бюджетними коштами17 квіт.
⏰ 17 квітня об 11:00 почнеться зустріч щодо інформатизації в закупівлях17 квіт.
АМКУ розглядає проблемні моменти щодо закупівель послуг з управління небезпечними відходами