Замовник при закупівлі робіт відхилив учасника, який невірно розрахував норми тривалості робочого часу
Витяг із рішення Органу оскарження від 01.07.2024 №11372: пропозиція Скаржника була відхилена з наступної підстави: " … Під час перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ ПФ (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а саме: … Відповідно до вимог чинного законодавства визначення договірної ціни проводиться згідно ДСТУ, ДБН, кошторисних норм України у будівництві та інших нормативних актів чинних на момент подання тендерної пропозиції. П. 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва, з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4, передбачає визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), а саме що Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. При визначенні норми тривалості робочого часу під час воєнного стану слід враховувати ч. 6 ст. 6 Закону України від 15.03.2022 р. №2136-ІХ "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану" (набрав чинності 24.03.2022 р.), в якій йдеться про незастосування окремих норм КЗпП, які як раз впливають на підрахунок вказаної норми. Зокрема, під час дії воєнного стану не застосовується норма ст. 73 КЗпП про святкові і неробочі дні.
Норма тривалості робочого часу наразі становить 172,33 люд.год. Учасник ТОВ ПФ у складі свого кошторисного розрахунку договірної ціни, надає пояснювальну записку, у якій зазначає, що до розрахунку приймав показник Норма тривалості робочого часу- 170.25 люд.год. для для будівельних, монтажних та ремонтних робіт, і для пусконалагоджувального персоналу-170,25 люд.год. Це впливає на ціну кошторису і є невідповідностю, яка тягне за собою те, що кошторисна документаціє не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і не може бути усунена учасником процедури закупівлі
У ході розгляду зазначеного питання встановлено, що Документація не містить вимог щодо надання у складі Пропозиції пояснювальної записки. Крім того, Документація не містить вимог щодо розрахунку середньомісячної заробітної плати. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Детально із рішенням Органу оскарження можна ознайомитися у закупівлі UA-2024-05-17-008075-a.
Останні новини
20 груд.
Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2025 рік20 груд.
Новий код стандартизації у сфері протимінної діяльності20 груд.
Про внесення змін до Порядку використання державним підприємством Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” коштів, передбачених у державному бюджеті для оборонних закупівель20 груд.
Не зазначення в тендерній документації вимоги щодо надання інформації про субпідрядників19 груд.
Змінено перелік набувачів гуманітарної допомоги