Замовник не довів, що відсутність в ТД місця поставки товару не є порушенням оскільки несе загрозу його безпеці
Постанова Шостого апеляційного адміністративного суду у справі №320/45947/23 від 11 червня 2025 року
В ході моніторингу встановлено, що тендерна документація замовника не містить відомості щодо місця поставки товару.
Суд першої інстанції, відмовляючи у задоволені позову, мотивував своє рішення тим, що враховуючи недотримання позивачем вимог пункту 5 частини другої статті 22 Закону з урахуванням пункту 27 Особливостей № 1178, підстави для скасування висновку відсутні.
Пунктом 28 Особливостей №1178 передбачено, що тендерна документа формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. У пункті 6 частини другої частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається місце де повинні бути надані послуги.
Згідно з пунктом 27 Особливостей №1178 у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавала послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавала послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Встановлено, що в пункті тендерної документації замовником зазначено, що місце та умови поставки товару передбачено додатком.
Водночас, у пункті додатку «Істотні умови договору поставки» до тендерної документації зазначено, зокрема, що місце поставки згідно рознарядки покупця.
Отже, тендерна документація не містить хоча б населений пункт, що могло би узгодитись із нормами Особливостей 1178. Крім цього, апелянт не наводить належних аргументів, які б підтверджувались належними доказами щодо того, що така інформація в тендерній документації несе загрозу безпеці замовника..
За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про відсутність підстав для скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі частині недотримання позивачем вимог пункту 5 частини 2 статті 22 Закону з урахуванням пункту 27 Особливостей № 1178.
Більш корисної інформації по темі із коментарями експертів платформи у статті Як вказати кілька місць поставки товару, виконання робіт чи надання послуг в оголошенні про проведення ВТ
Останні новини
19 серп.
Наказ Міністертва економіки, довкілля та сільського господарства України про авторизацію електронного майданчика ТОВ «ТЕНДЕР 360»19 серп.
Деякі питання надання додаткової підтримки на оплату послуг з постачання та розподілу електричної енергії або покриття витрат на альтернативні джерела енергозабезпечення отримувачам пільг і житлових субсидій19 серп.
Про внесення зміни до пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування19 серп.
Замовник повторно відміняє торги та паралельно оголошує нову закупівлю: в чому ризик18 серп.
Набули чиності зміни до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету