Вимога щодо надання листа-згоди на обробку, використання та доступ до персональних: які ризики чекають замовника під час розгляду тендерних пропозицій
Розглянемо позицію Третього апеляційного адміністративного суду від 18 квітня 2024 року у справі № 160/13610/23
Обставини справи: у висновку ДАСУ зазначено, що відповідно до вимог ТД у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист - згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI від осіб, персональні дані яких містяться у складі пропозиції.
Також вказано, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «А» містяться статут ТОВ «А», затверджений протоколом загальних зборів учасників, довідка та заява, в яких містяться персональні дані ОСОБА_1 та ОСОБА_2 ; а також довіреності, які видані акціонерним товариством комерційний банк «П», в яких містяться персональні дані ОСОБА_3 та ОСОБА_4 відповідно. На запит Держаудитслужби щодо ненадання учасником ТОВ «А» у складі тендерної пропозиції листів - згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4 , персональні дані яких містяться в тендерній пропозиції, Замовник надав пояснення, в якому зазначив, що ТОВ «А» надаючи у складі тендерної пропозиції інформацію, яка містить персональні дані ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 та ОСОБА_4 , проінформувало вищезазначених осіб, що їхні персональні дані будуть оприлюднені в електронній системі закупівель, про що свідчить заява ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , в якій зазначено ідентифікатор закупівлі, а також договір заява про надання гарантії та банківська гарантія, яка видана АТ КБ «П». Проте учасником ТОВ «А» у складі тендерної пропозиції не надано листи - згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від ОСОБА_1 та ОСОБА_2 , персональні дані яких містяться в тендерній пропозиції, а саме в статуті ТОВ «А», затвердженому протоколом загальних зборів учасників ТОВ «А», довідці та заяві; а також від ОСОБА_3 та ОСОБА_4 , персональні дані яких містяться в довіреностях відповідно, які видані АТ КБ «П», чим не дотримано вимоги пункту 3.3 частини 3 розділу І додатку 1 до ТД.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «А», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону відповідно.
Тендерною документацією було визначено, що у разі неподання або подання учасником у складі пропозиції документів/інформації/листів/довідок передбачених пунктами 1, 2 Розділу 5 цієї тендерної документації не у відповідності до встановлених вимог, то замовником буде відхилено тендерну пропозицію такого учасника, так як учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до з законодавства.
Суд першої інстанції вірно зазначив, що умовами тендерної документації чітко передбачено надання листа-згоди обробку, використання та доступ до персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Позиція суду: враховуючи, що тендерною документацією вимагалося обов`язкове надання листа-згоди на обробку, використання та доступ до персональних даних, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про невідповідності тендерної пропозиції переможця закупівлі вимогам тендерної документації, у зв`язку із чим, така тендерна пропозиція підлягала відхиленню замовником.
Детально ознайомитися із ситуацією та позицією суду щодо даного питання можна за посиланням
Останні новини
15 жовт.
Інформація про заходи контролю, що були здійснені ДКСУ15 жовт.
Про затвердження Порядку ведення Реєстру проектів (програм) міжнародної технічної допомоги15 жовт.
Про нову Методику визначення автоматичних індикаторів ризиків під час моніторингу публічних закупівель15 жовт.
Учасник в складі ТП не включив кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами: підстава для відхилення?14 жовт.
Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству охорони здоров’я на 2024 рік, і внесення зміни до переліку лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються за кошти державного бюджету для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я