Вимога про надання гарантійного листа від емітента талонів або скретч-карток, адресований Замовнику, який містить ідентифікатор закупівлі, про можливість безумовного, цілодобового та безперебійного отоварення запропонованих Учасником талонів або скретч-карток протягом всього періоду їх дії, з наданням копії лицьової та зворотньої сторін талонів або скретч-карток, що пропонуються Учасником та обслуговуються у мережі АЗС є дискримінаційною
Витяг з рішення АМКУ: Відповідно до пункту 2 додатку 2 Документації якщо Учасник не є емітентом талонів або скретч-карток що пропонуються Замовнику, Учасник повинен надати гарантійний лист від емітента талонів або скретч-карток, адресований Замовнику, який містить ідентифікатор закупівлі, про можливість безумовного, цілодобового та безперебійного отоварення запропонованих Учасником талонів або скретч-карток протягом всього періоду їх дії, з наданням копії лицьової та зворотньої сторін талонів або скретч-карток, що пропонуються Учасником та обслуговуються у мережі АЗС.
Якщо Учасник є емітентом талонів або скретч-карток, що пропонуються Замовнику, Учасник повинен надати копії лицьової та зворотньої сторони талонів або скретч-карток, що пропонуються Учасником та обслуговуються у мережі АЗС.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати гарантійний лист від емітента талонів або скретч-карток, адресований Замовнику, який містить ідентифікатор закупівлі, про можливість безумовного, цілодобового та безперебійного отоварення запропонованих Учасником талонів або скретчкарток протягом всього періоду їх дії, з наданнія копії лицьової та зворотньої сторін талонів або скретч-карток, що пропонуються Учасником та обслуговуються у мережі АЗС у разі, якщо Учасник не є емітентом талонів або скретч-карток, що пропонуються Замовнику, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Детальніше в рішенні АМКУ № 3383-р/пк-пз від 22.02.2024, оголошення UA-2024-02-08-003205-a.
Доречі, зручно шукати актуальні висновки ДАСУ та рішення Органу оскарження щодо будь-якої ситуації на Clarity App
Останні новини
14 берез.
⏰ 14 березня об 11:00 почнеться зустріч щодо обґрунтуванню по 71014 берез.
У другому читанні та в цілому прийнято проект Закону щодо посилення відповідальності за використання публічних коштів посадовими особами розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів14 берез.
Замовник вимагає від учасник гарантійний лист, що той не перебуває у статусі «дефолтного» або «переддефолтного»13 берез.
Чи може замовник самостійно розділити товар на складові частини при необхідності (не)встановлення вимог щодо локалізації12 берез.
Зміни в наглядовій раді Агенції оборонних закупівель