Відміна закупівлі через потрійну відмову у погодженні проєкту договору

0
147

Рішення Антимонопольного комітету № 4368-р/пк-пз від 20.03.2025 по закупівлі UA-2024-12-02-006592-a:  

Позиція Скаржника: Протоколом уповноваженої особи від 04.02.2025 № 4 прийнято рішення про відміну торгів у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 

Скаржник повідомляє, що відсутні законодавчі підстави для скасування закупівлі електричної енергії та відмови у погодженні проєкту договору за торгами на закупівлю електричної енергії «УКРНОІВІ», оскільки не було зафіксовано жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 

Доречі, зручно шукати актуальні висновки ДАСУ та рішення Органу оскарження щодо будь-якої ситуації на Clarity App

Позиція Замовника: Замовник повідомляє, що на виконання вимог пункт 7.4 та пункту 11.2 Статуту Державної організації «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій», затвердженого наказом Мінекономіки від 09.08.2023 № 10649, він направив до Мінекономіки на погодження проект договору щодо закупівлі електричної енергії (код ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія) зі Скаржником із ціною договору 4 697 998,99 грн з ПДВ. 

Листом Мінекономіки від 16.01.2025 № 2801-10/4094-08 не було погоджено укладання договору про постачання (закупівлю) електричної енергії між Замовником та Скаржником. Також в листі зазначено, що Скаржник, достовірно знаючи про реальну ціну електричної енергії на ринку, умисно, з метою перемоги у торгах занизило тендерну пропозицію, а в подальшому буде за рахунок додаткових угод її підвищувати. 

Після отримання даної відповіді, Замовник повторно направив на погодження лист з проектом договору до Мінекономіки від 21.01.2025 № 482/35-01-2025 у зв'язку із відсутністю передбачених Законом підстав для скасування тендеру. 

Однак, листом Мінекономіки від 29.01.2025 № 2801/10/9712-08 повторно повідомлено Замовнику про відмову у погодженні укладання проекту договору про постачання (Закупівлю) електричної енергії та надання рекомендацій для наступної закупівлі, викладені у листі Мінекономіки від 16.01.2025. 

Після чого, протоколом уповноваженої особи від 04.02.2025 № 4 прийнято рішення про відміну торгів у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 

Замовник зазначає, що рішенням Комісії від 20.02.2025 № 2639 зобов’язано Замовника скасувати рішення від 04.02.2025 № 4 про відміну закупівлі. 

На виконання вищезазначеного рішення протоколом уповноваженої особи від 27.02.2025 № 7 було скасовано рішення від 04.02.2025 № 4 про відміну закупівлі. 

Замовник повідомляє, що він втретє направив лист до Мінекономіки від 27.02.2025 № 1448/35-01-2025 на погодження проекту договору щодо закупівлі електричної енергії зі Скаржником з ціною договору 4 697 998,99 грн з ПДВ, однак листом Мінекономіки від 07.03.2025 № 2801-15/21067-08 було втретє відмовлено у погодженні укладення договору про закупівлю електричної енергії, після чого протоколом уповноваженої особи від 10.03.2025 № 11 було повторно прийнято рішення про відміну торгів щодо закупівлі електричної енергії на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 

Рішення Органу Оскарження:  Враховуючи викладене, у тому числі, інформацію, наведену в рішенні Комісії від 20.02.2025 № 2639-р/пк-пз, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника

Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав. 

Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей. 

Останні новини

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2025 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard