В наданій технічній специфікації учасника відомості про “конкретне найменування товару” зазначено в колонці “найменування учасника”
Витяг із постанови Другого апеляційного адміністративного судуу справі № 440/5889/24 від 26 листопада 2024 р.
Надаючи оцінку висновкам контролюючого органу в частині відсутності в колонці «Найменування (учасника)*» документа «Додаток 3» за вих. № 0404-8 від 04.04.2024 (файл « 9. Додаток 3.pdf»), наданому в складі тендерної пропозиції ТОВ «Креміньшина», конкретного найменування товару, що пропонується учасником до постачання, що свідчить про не дотримання вимог, встановленої замовником в пункті 1 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації, що є невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, суд зазначає наступне.
Так, під час проведення моніторингу в частині дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників, контролюючим органом встановлено порушення абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, в частині невідхилення замовником тендерної пропозиції ТОВ «Креміньшина» (далі - Переможець), яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зокрема встановлено, що пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником згідно з Додатком 3 до тендерної документації, надається у вигляді Додатку 3 до тендерної документації. Згідно з Додатком 3 до тендерної документації, замовником визначено технічні, якісні, кількісні та Інші вимоги до предмета закупівлі, а також наведено таблицю з інформацією щодо найменування, одиниці виміру та кількості товару, що є предметом закупівлі, яку учасник закупівлі має надати в складі тендерної пропозиції. Також, замовником під даною таблицею, щодо оформлення інформації у колонці «Найменування (учасника*)» додатково зазначено про те, що:«* учасник зазначає конкретне найменування товару, що пропонується до постачання».
Колегія суддів зазначає, що на виконання цієї вимоги Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ за вих.: № 0404-8 від 04.04.2024 (файл « 9. Додаток 3.pdf»), в якому в колонці «Найменування (учасника)*» міститься інформація щодо найменування товару що пропонується учасником до постачання, відповідно до того як зазначено в самій тендерній документації. Тобто, інформація зазначена в колонці «Найменування (учасника)*» є ідентичною тій інформації, яка зазначена в колонці «Найменування (замовника)*».
Щодо відсутності в цій довідці (на думку контролюючого органу) конкретного найменування товару, суд зазначає, що під час проведення процедури моніторингу, відповідач у спірному висновку не вказує (не конкретизує), які саме відомості (інформація), окрім тих, що зазначив учасник процедури закупівлі, мали бути зазначені в колонці «Найменування (учасника)*». При цьому, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що суть виявленого порушення в цій частині фактично зводиться до різного трактування позивачем та відповідачем поняття "конкретного найменування".
Щодо посилання суду першої інстанції на те, що відповідач трактує це поняття більш ширше, зазначаючи про необхідність зазначення додатково певних характеристик товару, виробника, країни походження, то як зазначалося вище, у спірному висновку посилання на необхідність зазначення саме таких характеристик товару, як виробник чи країна походження, не міститься.
При цьому суд враховує, що під час проведення моніторингу контролюючим органом також встановлено, що кожній позиції товару, що пропонується ТОВ «Креміньшина» до постачання відповідає конкретне найменування товару із зазначенням торгівельної марки, країни походження та виробника товару, на що вказує Довідка щодо виробника товару від 04.04.2024 за вих.: № 0404-9, надана у складі тендерної пропозиції Переможця.
Останні новини
05 лют.
Оновлено приклади документів та протоколів уповноваженої особи для проведення закупівель в 2025 році05 лют.
Відсутність «*» призвело до порушення законодавчих норм: код медичних відходів не відповідає вимогам Національного переліку.03 лют.
Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 809 і від 6 березня 2022 р. № 22203 лют.
🕒 Графік навчань на поточний тиждень, 3 — 7 лютого 2025 року03 лют.
Про включення в проект договору на закупівлю товару підпункту 9 пункту 19 Особливостей