Щодо застосування норми “24 год”: інформація щодо відстані до сервісного центру не стосується  та не змінює предмет закупівлі

0
60

Витяг з рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду у справі №160/20534/24 від 27 листопада 2024 року

Відповідно до умов тендерної документації (підпункт 6 пункту 3 додатку 2 до тендерної документації) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» організаційні/вимоги замовника містять вимогу щодо наявності в учасника процедури авторизованого сервісного центра на відстані не більше 150 км від Замовника.

Натомість, учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ» у складі своєї тендерної пропозиції надано лист від 24.04.2024 №666-04/2024, яким ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ» гарантує наявність авторизованого сервісного центру на відстані не більше 150 км від Замовника та вказує наступне місцезнаходження сервісного центру: Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, м. Підгородне, територія Підгородненської міської ради, автодорога Знам`янка-Луганськ-Ізварине, 227 км + 580 м, що згідно з відомостями загальнодоступних джерел інформації та даними гугл карт становить більше 150 км та суперечить вимогам тендерної документації замовника.

Відповідно до абз.2 пп.2 п.44 Постанови №1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

При цьому, як вбачається з матеріалів справи, включення до тендерної документації вимог щодо відстані (150 км) між сервісним центром та замовником зумовлена необхідністю швидкого реагування на зміни та перебої в роботі техніки, пошуку та доставкою необхідних деталей, тощо. Також, вказана в тендерній документації відстань зумовлена віддаленістю міста Лубни від найближчих обласних центрів та необхідністю економії паливно-мастильних матеріалів, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів, робочого часу та для виключення відсутності простою в роботі підприємства для доставки даної техніки до місця техогляду та здійснення ремонту.

Згідно з інформацією тендерної документації, місцезнаходженням Замовника Комунального підприємства фірма «Конвалія» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області є Полтавська область, м. Лубни, вул. Мистецька, буд. 36.

Листом від 24.04.2024 вих. 666-04/2024 Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «АЛЬФАТЕХ» повідомило уповноважену особу Комунального підприємства фірми «Конвалія» про наявність авторизованого сервісного центру на відстані не більше 150 км від Замовника. Місцезнаходженнм сервісного центру: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м. Підгородне, територія Підгородненської міської ради, автодорога Знам`янка-Луганськ-Ізварине, 227 км. + 580м.

Згідно долученої до відзиву на позовну заяву роздруківки виміру відстані між місцезнаходженням Замовника Комунального підприємства фірма «Конвалія» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області, який знаходиться за адресою: Полтавська область, м. Лубни, вул. Мистецька, буд. 36. та місцезнаходженнмя сервісного центру: 52001, Дніпроптеровська область, Дніпровський район, м. Підгородне, територія Підгородненської міської ради, автодорога Знам`янка-Луганськ-Ізварине, 227 км. + 580м. відстань становить 221,18 км, маршрут поїздки 259,01 км.

Отже, суд погоджується з доводами відповідача у відзиві про зазначення учасником процедури недостовірної інформації в тендерній пропозиції щодо відповідності відстані вимогам тендерної документації.

При цьому, суд враховує, що оскаржуваний висновок винесено внаслідок порушення Замовником абз.2 пп.2. п.44 Постанови №1178 з підстав того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

З цих підстав суд вважає за необхідне зазначити таке. В рамках тендерної документації не було технічної специфікації, докази протилежного матеріали справи не містять.

Зазначена ж ТОВ «ТК «Альфатех» у тендерній пропозиції інформація щодо відстані до сервісного центру стосується не самого предмета закупівлі, в розумінні абз.2 пп.2. п.44 Постанови №1178 та п.22) ч. 1 ст. 1 Закону №2939-VІІІ, а вимог, пов`язаних із здійсненням сервісного обслуговування предмета закупівлі.

З огляду на вище викладене, суд вбачає слушними доводи позивача про те, що у замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Альфатех», а у суб`єкта владних повноважень не було підстав для прийняття оскаржуваного висновку.

Останні новини

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2025 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard