Щодо застосування норми “24 год”: інформація щодо відстані до сервісного центру не стосується та не змінює предмет закупівлі
Витяг з рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду у справі №160/20534/24 від 27 листопада 2024 року
Відповідно до умов тендерної документації (підпункт 6 пункту 3 додатку 2 до тендерної документації) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» організаційні/вимоги замовника містять вимогу щодо наявності в учасника процедури авторизованого сервісного центра на відстані не більше 150 км від Замовника.
Натомість, учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ» у складі своєї тендерної пропозиції надано лист від 24.04.2024 №666-04/2024, яким ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ» гарантує наявність авторизованого сервісного центру на відстані не більше 150 км від Замовника та вказує наступне місцезнаходження сервісного центру: Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, м. Підгородне, територія Підгородненської міської ради, автодорога Знам`янка-Луганськ-Ізварине, 227 км + 580 м, що згідно з відомостями загальнодоступних джерел інформації та даними гугл карт становить більше 150 км та суперечить вимогам тендерної документації замовника.
Відповідно до абз.2 пп.2 п.44 Постанови №1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, як вбачається з матеріалів справи, включення до тендерної документації вимог щодо відстані (150 км) між сервісним центром та замовником зумовлена необхідністю швидкого реагування на зміни та перебої в роботі техніки, пошуку та доставкою необхідних деталей, тощо. Також, вказана в тендерній документації відстань зумовлена віддаленістю міста Лубни від найближчих обласних центрів та необхідністю економії паливно-мастильних матеріалів, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів, робочого часу та для виключення відсутності простою в роботі підприємства для доставки даної техніки до місця техогляду та здійснення ремонту.
Згідно з інформацією тендерної документації, місцезнаходженням Замовника Комунального підприємства фірма «Конвалія» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області є Полтавська область, м. Лубни, вул. Мистецька, буд. 36.
Листом від 24.04.2024 вих. 666-04/2024 Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «АЛЬФАТЕХ» повідомило уповноважену особу Комунального підприємства фірми «Конвалія» про наявність авторизованого сервісного центру на відстані не більше 150 км від Замовника. Місцезнаходженнм сервісного центру: 52001, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м. Підгородне, територія Підгородненської міської ради, автодорога Знам`янка-Луганськ-Ізварине, 227 км. + 580м.
Згідно долученої до відзиву на позовну заяву роздруківки виміру відстані між місцезнаходженням Замовника Комунального підприємства фірма «Конвалія» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області, який знаходиться за адресою: Полтавська область, м. Лубни, вул. Мистецька, буд. 36. та місцезнаходженнмя сервісного центру: 52001, Дніпроптеровська область, Дніпровський район, м. Підгородне, територія Підгородненської міської ради, автодорога Знам`янка-Луганськ-Ізварине, 227 км. + 580м. відстань становить 221,18 км, маршрут поїздки 259,01 км.
Отже, суд погоджується з доводами відповідача у відзиві про зазначення учасником процедури недостовірної інформації в тендерній пропозиції щодо відповідності відстані вимогам тендерної документації.
При цьому, суд враховує, що оскаржуваний висновок винесено внаслідок порушення Замовником абз.2 пп.2. п.44 Постанови №1178 з підстав того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З цих підстав суд вважає за необхідне зазначити таке. В рамках тендерної документації не було технічної специфікації, докази протилежного матеріали справи не містять.
Зазначена ж ТОВ «ТК «Альфатех» у тендерній пропозиції інформація щодо відстані до сервісного центру стосується не самого предмета закупівлі, в розумінні абз.2 пп.2. п.44 Постанови №1178 та п.22) ч. 1 ст. 1 Закону №2939-VІІІ, а вимог, пов`язаних із здійсненням сервісного обслуговування предмета закупівлі.
З огляду на вище викладене, суд вбачає слушними доводи позивача про те, що у замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Альфатех», а у суб`єкта владних повноважень не було підстав для прийняття оскаржуваного висновку.
Останні новини
09 берез.
Внесено зміни до Класифікації доходів бюджету09 берез.
Затверджено порядок використання коштів для реалізації публічних інвестиційних проектів МОЗ07 берез.
Учасник надає лише підтвердження керівника про наявність сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015, тоді як замовник вимагав визначений сертифікат06 берез.
У Агенції оборонних закупівель новий директор06 берез.
Обставини, що призвели до правомірності встановленої вимоги щодо наявності офісу на відповідній території