Правомірність встановлення вимоги щодо надання копії чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів (на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів) 

0
42

Позиція Скаржника: Учасник надає копію чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі. 

Скаржник не є суб’єктом перевезення небезпечних вантажів. Наявність вказаного договору є необов’язковим при наданні послуг що передбачені предметом закупівлі. 

Разом з тим, замовник вимагає надати чинний договір страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі. 

Доречі, зручно шукати актуальні висновки ДАСУ та рішення Органу оскарження щодо будь-якої ситуації на Clarity App

Що є дискримінаційною вимогою по відношенню до Скаржника. 

На думку Скаржника зазначена вимога та вимагання на етапі подання пропозиції подання чинного договору страхування страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів, на випадок настання негативних наслідків під час перевезенння небезпечних вантажів є необґрунтованою та незаконною. 

Рішення Органу Оскарження:  Додаток 3 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі  

7. Учасник надає копію чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі. 

Додаток 6 Документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 

26. Копія чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі. Відповідно до статті 28 Закону України «Про управління відходами» перевезення небезпечних відходів здійснюються відповідно до Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» та інших актів законодавства щодо перевезення небезпечних вантажів. 

Статтею 4 Закону України «Про страхування» визначені класи страхування, зокрема: 

10) клас 10 страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання наземного транспортного засобу (у тому числі відповідальності перевізника). 

Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення договору страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, у тому числі, до зазначення у зазначеному договорі переліку відходів, що є предметом закупівлі. 

Враховуючи наведене, у тому числі вимоги чинного законодавства щодо наявності у ліцензіата чинного договору страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів за шкоду, заподіяну життю і здоров'ю фізичних осіб, навколишньому природному середовищу, майну фізичних та юридичних осіб під час перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів, за класом страхування 10, визначеним статтею 4 Закону України «Про страхування», Скаржник не довів необхідність внесення змін до Документації, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. 

Витяг сформовано з рішення Комісії № 3189-р/пк-пз від 03.03.2025 по закупівлі UA-2025-02-07-014495-a. 

Останні новини

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2025 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard