Недійсне посилання електропостачальником на власний веб – сайт є підставою для надання 24 годин на виправлення, а не відхилення тендерної пропозиції учасника

0
232

Витяг з рішення АМКУ: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що повинна складатись з документів, зазначених у додатку № 3 до тендерної документації; - інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.

Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3. 5 Додаток 3 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі.

Інші документи, що надаються учасником: 1. Довідка у довільній формі про наявність в Учасника згідно вимогам підпункту 14 п.5.2.2. р.5.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312, офіційного веб-сайту та посилання на нього. У складі Пропозиції Скаржника міститься: - інформаційна довідка щодо наявності власного офіційного веб-сайту (файл "3.13. Довідка про наявність власного веб-сайту.doc"), в якій зазначено: "ТОВ "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" (далі - Учасник) повідомляємо, щодо наявності власного офіційного веб-сайту в мережі Інтернет http://energoinvestpro.in.kharkov.ua/, в якому, зокрема, вказано засоби комунікації зі споживачами та іншими учасниками ринку електричної енергії (поштова адреса, номер телефону для звернення споживачів, адреса та телефон клієнтської служби підтримки, електронна пошта для прийому електронних повідомлень від споживачів, дистанційне обслуговування через клієнтську службу підтримки) розміщенні нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на ринку електричної енергії, згідно з якими Учасник здійснює ліцензовану діяльність, інформація щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду, а також, підтверджуємо його відповідність вимогам пп.14 та пп. 15 п.5.2.2. р. 5.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312 (із змінами)) з наявною інформацією, встановленою п. 9.2.1 р.9 Правил".

За наданим Скаржником посиланням http://energoinvestpro.in.kharkov.ua/ відсутня інформація про офіційний веб-сайт Скаржника та зазначається помилка "Немає зв’язку із сайтом". Разом з тим, Замовник не довів відсутність зазначеного сайту станом на момент подання Пропозиції Скаржника. Враховуючи надану Скаржником інформацію, Замовник не довів надання Скаржником саме у складі Пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів в цій частині. Разом з тим, враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.

Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.

Детальніше у рішенні колегії АМКУ від від 09.01.2024 №494-р/пк-пз, оголошення UA-2023-12-12-009427-a.(також у рішенні колегії від 09.01.2024 № 503, оголошенняUA-2023-12-12-009427-a).

Останні новини

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2024 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard