Наявність розбіжності між інформацією, зазначеною в оголошенні про закупівлю, та вимогами проєкту договору про закупівлю

0
44

Моніторинг № UA-M-2025-05-06-000051, закупівля UA-2025-03-10-000090-a. 

Витяг з висновку за результатами моніторингу: Моніторингом встановлено, в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі UA-2025-03-10-000090-a зазначено наступні умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): післяоплата в розмірі 100 відсотків протягом 15 календарних днів після виконання робіт. 

Доречі, зручно шукати актуальні висновки ДАСУ та рішення Органу оскарження щодо будь-якої ситуації на Clarity App

Водночас, за умовами пункту 4.1. проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №5 до тендерної документації, оплата здійснюється Замовником на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично виконані роботи на підставі належним чином оформлених документів Виконавця (Акту прийому-передачі виконаних робіт) протягом 15 календарних днів, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 20 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок. 

Таким чином, Замовником в опублікованому оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі вказано недостовірні (неповні) дані щодо умов оплати, чим порушено вимоги пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. 

Останні новини

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2025 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard