Достатнє обґрунтування на думку суду для проведення закупівлі нагальної потреби
Пропонуємо здійснити аналіз матеріалів справи № 440/6949/24 від 28 серпня 2024 року Полтавський окружного адміністративного суду.
Обставини справи: 22.02.2024 відбулося позачергове засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Полтавської міської ради, підставою якого слугували масові звернення від мешканців міста щодо непрацюючих ліфтів (понад 600 одиниць), адресованих управлінню ЖКГ.
04.03.2024 закінчився строк дії договору між КП "ЖЕО№ 2" та ТОВ "Будкомплект", у зв`язку із чим, керуючись підпунктом 4 пункту 13 Особливостей закупівель КП "ЖЕО№ 2" укладено договір про закупівлю послуг з технічного обслуговування ліфтів від 05.03.2024 № 1242 строком дії до 05.04.2024 та в подальшому від 06.04.2024 № 1245.
В той же час 08.01.2024 КП «ЖЕО №2» оголошено відкриті торги в системі електронних закупівель Prozorro (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-01-08-006324-a) за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів) (2 лоти) на потребу 2024 року на суму 13914189,12 грн. (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-01-08-006324-a).
Учасником ТОВ «Будкомплект» було тричі подано скарги до Антимонопольного комітету, що кожного разу призупиняло проведення процедури закупівлі та призводило до часових втрат.
Внаслідок проведеної процедури торги автоматично відмінено електронною системою 13.05.2024.
Після відміни (завершення) попередньої закупівлі 16.05.2024 КП «ЖЕО №2» оголошено нову (повторну) закупівлю: відкриті торги в системі електронних закупівель Prozorro (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-05-16-008218-a) за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) 50750000-7 - Послуги з технічного обслуговування ліфтів (послуги з технічного обслуговування ліфтів) (2 лоти) на потребу 2024 року на суму 8116610,32 грн.
Таким чином, станом на дату укладення договору від 06.04.2024 № 1245 КП «ЖЕО №2» не мало можливості у порядку встановленому чинним законодавством укласти договір за наслідками проведення процедури закупівлі.
Отже, з метою забезпечення безперебійної роботи ліфтів та у зв`язку із нагальною потребою КП "ЖЕО № 2" здійснило закупівлю послуг з технічного обслуговування ліфтів у ТОВ "Венделбуд", яке підтвердило можливість виконання робіт, зокрема, декларацією відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а також належним виконання попереднього договору.
Позиція суду: Підсумовуючи вищенаведене суд дійшов висновку, що КП "ЖЕО № 2" під час укладання договору про закупівлю послуг з технічного обслуговування ліфтів від 06.04.2024 № 1245 з ТОВ «Венделбуд» не порушило положень підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Вищезазначене рішення можна побачити у повній версії, скориставшись посиланням.
Останні новини
22 листоп.
Затверджено методичні рекомендації щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва22 листоп.
У комітеті з питань правової політики обговорили врегулювання перевірок АМКУ22 листоп.
За основу прийнято законопроєкт про спрощення процесу реєстрації ліків для державних закупівель21 листоп.
⏰ О 13:30 почнеться зустріч щодо закупівель робіт21 листоп.
Ухвалено держбюджет 2025 рік