ДАСУ шляхом моніторингу виявлено, що учасником пропонується товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран
Витяг з рішення Другого апеляційного адміністративного суду у справі № 440/1149/24 від 29 січня 2025 р.:
З досліджуваного проекту договору підряду вбачається про зазначення в Додатку до договору підряду «Специфікація на устаткування, що не монтується» у позиції номер 4 холодильник фармацевтичний без маркування, у кількості - 3 штуки, вартість за одиницю - 46580,00 грн, загальна вартість - 139740,00 грн /т.1,а.с.207/.
ТОВ наданий гарантійний лист, за яким останнє, в особі директора, як учасник процедури закупівлі, гарантує, що не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що з урахуванням положень пункту 6 частини першої статті 1 Закону №922 договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Отже, саме договір є визначальним наслідком проведення процедури закупівлі.
В ході моніторингу процедури закупівлі відповідачем встановлено, що ТОВ на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажено файл «Частина 4 інформація про технічні характеристики266-274», де у специфікації устаткування під порядковим номером 74, таким учасником запропоновано «Холодильник фармацевтичний ХФ-140 «POZIS» у кількості 3 штуки.
Управлінням при проведенні моніторингу в ході аналізу інтернет-ресурсів, встановлено, що виробником холодильників фармацевтичних «ХФ-140 «POZIS» є «АО «производственное объединение «завод имени Серго» код 1648032420, зареєстроване 16.12.2011 за адресою: РФ, Республіка Татарстан, м. Зеленодольськ, вул. Привокзальна, 4».
Проект договору, запропонований ТОВ наведеного не містить.
Відповідач у висновку зазначив, що з метою підтвердження чи спростування встановлених порушень в ході моніторингу позивачу через електронну систему закупівель надано відповідний запит. Відповідь позивача, на переконання Управління Держаудитслужби, не свідчить про відсутність порушень із зазначеного питання.
Щодо зазначеного колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, що Управлінням Держаудитслужби взяті до уваги виключно положення тендерної документації і не врахований зміст пропонованого проекту договору підряду, додатку до договору «Специфікація на устаткування, що не монтується», де у позиції номер 4 холодильник фармацевтичний без маркування, у кількості - 3 штуки, вартість за одиницю - 46580,00 грн, загальна вартість - 139740,00 грн /т.1, а.с.207/ та листа ТОВ «Укрбудпроетусіті» від 20.09.2023 /т.1, а.с.210/.
Отже, відповідач не врахував усіх обставин проведення процедури закупівлі робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення комунального підприємства (код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), неповно вивчив тендерну документацію учасника ТОВ, що призвело до помилкових висновків моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно, висновок відповідача про порушення позивачем абзаців 3, 8 підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178 щодо наявності в тендерній пропозиції товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, є хибним, зробленим без урахування всього обсягу і повного змісту тендерної пропозиції.
Водночас колегія суддів ураховує, що за інформацією, наведеною позивачем у відзиві на апеляційну скаргу, проектною організацією на вимогу Замовника внесені відповідні зміни до Специфікації обладнання розділу «Технологічні рішення», які не змінюють технічні рішення прийняті в проекті та вартісні показники об`єкту.
Придбання холодильника буде здійснюватися за параметрами, зазначеними в проекті серед постачальників, які працюють в Україні, в межах кошторисної вартості, визначеної в кошторисній документації проекту.
Останні новини
01 квіт.
Як здійснити розгляд тендерної пропозиції, якщо технічна специфікація передбачає не конкретні параметри товару31 берез.
Про внесення змін до Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу31 берез.
🕒 Графік зустрічей на поточний тиждень, 31 березня — 4 квітня 2025 року31 берез.
В тендерній документації відсутні вимоги щодо підтвердження учасником ступеня локалізації товару, що закуповується у складі робіт – дизельний генератор30 берез.
Нові критерії для електронної тендерної документації