Чи правомірна вимога до учасника закупівлі про надання зразків товару до визначення такого учасника переможцем

0
215

Моніторинг № UA-M-2024-04-19-000047, оголошення № UA-2023-08-07-001196-a

Витяг з висновку за результатами моніторингу: аналізом процедури закупівлі встановлено наступне.

Відповідно до п.2.18 додатку 2 до ТД у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати довідку в довільній формі від Учасника про погодження надання Замовникові зразків предмету закупівлі до моменту визначення його переможцем (доставка до Замовника та повернення зразків учаснику здійснюється силами та за рахунок Учасника).

Подання інформації та документів учасниками здійснюється відповідно до частини 8 ст.12 Закону №922 в електронному вигляді через електронну систему закупівель, під час проведення процедури закупівлі, вимоги Замовника щодо оформлення документів в паперовому вигляді заборонено.

Вищезазначена норма визначена з метою дотримання п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону №922, зокрема принципів відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.

Зазначеними діями Замовником недотримано принципи, визначені у п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону №922, адже зазначені вище положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання.

Крім того, відповідно до преамбули Закону №922 метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель.

Доречі, зручно шукати актуальні висновки ДАСУ та рішення Органу оскарження щодо будь-якої ситуації на Clarity App

Відповідно до Стратегії національної безпеки України, затвердженої Указом Президента України від 14.09.2020 № 392/2020 – шляхом підвищення прозорості та впровадженням сучасного фінансового менеджменту Україна забезпечить посилення фінансової стійкості, ефективне використання бюджетних коштів, міжнародної допомоги, а також коштів з інших джерел, не заборонених законодавством, які залучатимуться для гарантування національної безпеки України.

З огляду на зазначене, Замовником порушено ч.8 ст.12, п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону №922 в частині встановлення вимог тендерної документації, які передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання.

Останні новини

Публічна офертаПолітика конфіденційностіДля авторівКонтакти

© 2024 TNDR. Освітня платформа у сфері публічних (державних) закупівель. ТНДР.

Visa & Mastercard