Чи повинен переможець надавати довідку із Реєстру корупціонерів, якщо умовами ТД це не передбачено
Рішення Органу оскарження №8113-р/пк-пз від 21.05.2025, закупівля UA-2025-04-09-013093-a
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його як переможця закупівлі за ненадання Довідки із Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Відповідно до Документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: (п. 44 Особливостей) 3) переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12, а саме: • з урахуванням відновлення доступу до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, замовник самостійно здійснює перевірку відсутності щодо учасника підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей та з використанням порталу https://corruptinfo.nazk.gov.ua/… виключно у випадку, якщо згідно відомостей з порталу https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ наявна інформація про притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, особи, прізвище, ім’я та по-батькові якої співпадають з відповідними ПІБ керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, учасник-переможець у строки та в порядку, передбаченому цим пунктом повинен на підтвердження відсутності підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 47 Особливостей надати інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), відсутня інформація про те, що Тяглою Ю. вчинено корупційні правопорушення. За таких умов, Скаржник, як переможець, не зобов'язаний надавати, зокрема, інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в такому реєстрі, стосовно керівника учасника процедури закупівлі. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником із зазначеної підстави в цій частині.
Більше корисної інформації по темі у статті Чи повинен переможець надавати документи для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі у випадку, коли така інформація міститься у формі відкритих даних? Позиція ВСУ
Останні новини
27 черв.
Про внесення змін до переліку лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються за кошти державного бюджету для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я27 черв.
Нові штрафи від АМКУ на загальну суму більше 20 млн. грн.26 черв.
Укладення договору на нове будівництво із порушенням законодавчих вимог25 черв.
⏰ 25 червня об 11:30 почнеться зустріч щодо дискримінаційних вимог в ТД25 черв.
Замовник розширив для переможця можливості надати документи для укладання договору про закупівлю поштою, що Законом (не)забороняється