Через 60 днів для обґрунтованого продовження строку для укладення договору замовник не приймає жодних рішень: які порушення виявлено ДАСУ?
В ході проведення моніторингу закупівлі UA-2023-09-20-010499-a встановлено, що згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «Е», який визнаний переможцем процедури закупівлі, прийнято Замовником 03.10.2023. Проте, станом дату прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі (12.12.2023) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного у строк, визначений пунктом 49 Особливостей, договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ «Е», а також інформація щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладення договору до 60 днів. Згідно пояснень, отриманих від Замовника через електронну систему закупівель, договір про закупівлю з ТОВ «Е» за результатами проведення зазначеної процедури закупівлі не укладався. Таким чином, за результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 49 Особливостей.
Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
В свою чергу, рішення замовника про продовження строку для укладання договору про закупівлю повинно бути оформлене протоколом уповноваженої особи у відповідності до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі».
Останні новини
14 берез.
⏰ 14 березня об 11:00 почнеться зустріч щодо обґрунтуванню по 71014 берез.
У другому читанні та в цілому прийнято проект Закону щодо посилення відповідальності за використання публічних коштів посадовими особами розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів14 берез.
Замовник вимагає від учасник гарантійний лист, що той не перебуває у статусі «дефолтного» або «переддефолтного»13 берез.
Чи може замовник самостійно розділити товар на складові частини при необхідності (не)встановлення вимог щодо локалізації12 берез.
Зміни в наглядовій раді Агенції оборонних закупівель