⏰ Об 12:00 почнеться зустріч щодо організації взаємодії із внутрішнім замовником
Сьогодні, 12 листопада, об 12:00 розпочнеться онлайн-зустріч на тему "Як побудувати взаємодію із внутрішнім замовником, щоб в наступному році менше працювати". Для передплатників участь безкоштовна, потрібно лише записатись на навчання, перейшовши на нього і у відповідь надійде посилання, щоб долучитись до вебінару.
Коротко про що говоритимемо: Законодавець передбачив окремі положення, у відповідності до яких замовник може залучати на певних етапах проведення закупівлі інших працівників або навіть утворювати робочі групи у складі працівників замовника. Разом з тим, уповноважена особа часто виконує навіть ту роботу, яка не передбачена положенням останньої. Хоча переважно закупівлі потребують від уповноваженої особи наявності інших спеціальних знань, крім закупівельного законодавства, найпростіший приклад - технічні характеристики товару та документи, які такі характеристики мають підтверджувати. Тож, для оптимізації роботи замовника та отримання якісного результату проведеної закупівлі ефективним буде налагодження взаємодії уповноваженої / відповідальної особи з іншими структурними підрозділами замовника.
Останні новини
15 лип.
Порушення вимог частини першої статті 41 Закону та Постанови № 668 щодо укладення договору-підряду15 лип.
Нові накази Мінфіну від 14 липня 2025 року, зокрема затверджено зміни до Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів15 лип.
Проект Закону про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»14 лип.
Лист Мінекономіки щодо закупівель з урахуванням положень Рамкової угоди згідно з інструментом Ukraine Facility14 лип.
🕒 Графік зустрічей на поточний тиждень, 14 — 18 липня 2025 року