⏰ О 12:00 почнеться зустріч щодо додаткової потреби в закупівлях
Сьогодні, 9 липня, о 12:00 розпочнеться онлайн-зустріч на тему "Як правильно визначити додаткову потребу та провести таку закупівлю". Для передплатників участь безкоштовна, потрібно лише записатись на навчання, перейшовши на нього і у відповідь надійде посилання, щоб долучитись до вебінару.
Коротко, про що говоритимемо: На закупівельному шляху кожного закупівельника виникають ситуації, коли виникає додаткова потреба у закупівлі товарів, робіт та послуг, яку він не зміг передбачити при плануванні на початку року. Для того, щоб без порушень здійснити таку закупівлю закупівельник повинен: правильно визначати додаткову потребу з дотриманням усіх умов визначених нормами законодавства; знати які документи слід підготувати при здійсненні такої закупівлі; визначити вид закупівлі для «додаткової потреби». Як показує практика закупівельники потребують додаткової допомоги при виконанні вищевказаних дій, тому у цьому відеоуроці детально проаналізумо всі важливі моменти, які стосуються здійснення закупівлі «додаткової потреби».
Останні новини
09 берез.
Внесено зміни до Класифікації доходів бюджету09 берез.
Затверджено порядок використання коштів для реалізації публічних інвестиційних проектів МОЗ07 берез.
Учасник надає лише підтвердження керівника про наявність сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015, тоді як замовник вимагав визначений сертифікат06 берез.
У Агенції оборонних закупівель новий директор06 берез.
Обставини, що призвели до правомірності встановленої вимоги щодо наявності офісу на відповідній території