⏰ Об 12:00 почнеться зустріч щодо організації взаємодії із внутрішнім замовником
Сьогодні, 12 листопада, об 12:00 розпочнеться онлайн-зустріч на тему "Як побудувати взаємодію із внутрішнім замовником, щоб в наступному році менше працювати". Для передплатників участь безкоштовна, потрібно лише записатись на навчання, перейшовши на нього і у відповідь надійде посилання, щоб долучитись до вебінару.
Коротко про що говоритимемо: Законодавець передбачив окремі положення, у відповідності до яких замовник може залучати на певних етапах проведення закупівлі інших працівників або навіть утворювати робочі групи у складі працівників замовника. Разом з тим, уповноважена особа часто виконує навіть ту роботу, яка не передбачена положенням останньої. Хоча переважно закупівлі потребують від уповноваженої особи наявності інших спеціальних знань, крім закупівельного законодавства, найпростіший приклад - технічні характеристики товару та документи, які такі характеристики мають підтверджувати. Тож, для оптимізації роботи замовника та отримання якісного результату проведеної закупівлі ефективним буде налагодження взаємодії уповноваженої / відповідальної особи з іншими структурними підрозділами замовника.
Останні новини
02 лип.
Затверджено додатковий перелік товарів із вимогою локалізації у публічних закупівлях02 лип.
Відбулась зустріч з представниками Аудиторської Ради Ukraine Facility02 лип.
⏰ 2 липня о 14:00 почнеться зустріч щодо закупівельних договорів02 лип.
Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі01 лип.
Замовник не відхилив учасника, який запропонував інший обсяг робіт, та вважає, що виправив невідповідність під час укладення договору про закупівлю