⏰ Об 12:00 почнеться зустріч щодо організації взаємодії із внутрішнім замовником
Сьогодні, 12 листопада, об 12:00 розпочнеться онлайн-зустріч на тему "Як побудувати взаємодію із внутрішнім замовником, щоб в наступному році менше працювати". Для передплатників участь безкоштовна, потрібно лише записатись на навчання, перейшовши на нього і у відповідь надійде посилання, щоб долучитись до вебінару.
Коротко про що говоритимемо: Законодавець передбачив окремі положення, у відповідності до яких замовник може залучати на певних етапах проведення закупівлі інших працівників або навіть утворювати робочі групи у складі працівників замовника. Разом з тим, уповноважена особа часто виконує навіть ту роботу, яка не передбачена положенням останньої. Хоча переважно закупівлі потребують від уповноваженої особи наявності інших спеціальних знань, крім закупівельного законодавства, найпростіший приклад - технічні характеристики товару та документи, які такі характеристики мають підтверджувати. Тож, для оптимізації роботи замовника та отримання якісного результату проведеної закупівлі ефективним буде налагодження взаємодії уповноваженої / відповідальної особи з іншими структурними підрозділами замовника.
Останні новини
10 груд.
Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для здійснення заходів, пов’язаних із зміцненням обороноздатності держави10 груд.
Деякі питання розподілу освітньої субвенції на 2025 рік10 груд.
Змінено порядк казначейського обслуговування місцевих бюджетів10 груд.
Затверджено примірну тендерну документацію10 груд.
⏰ О 13:00 почнеться зустріч щодо закриття бюджетного періоду та роботи з Казначейством