Визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості
Який нормативно-правовий акт є рекомендаційним під час визначення замовником очікуваної вартості закупівлі?
Яким методами визначення очікуваної вартості товарів та послуг може користуватися замовник?
Яким способом замовнику не варто визначати очікувану вартість при закупівлі послуг поточного ремонту?
Як визначити очікувану вартість, якщо на запити комерційних пропозицій отримано ціни лише від суб’єктів господарювання, які не є платниками ПДВ?
Чому важливо мати документально підтвердження визначення очікуваної вартості?
Який нормативно-правовий акт вказує на обов’язок замовника визначати предмет закупівлі робіт за показником 2-5 цифри Єдиного закупівельного словника?
Як визначається предмет закупівлі послуг із поточного ремонту?
Чи можна придбати товар разом із послугою з його монтажу?
Чи можна закупити послуги з ремонту авто разом із розхідними матеріалами, вартість яких не перевищує вартості послуг?
Чи можна обладнання, що включено в ПКД, закупити окремо від робіт?
Під час закупівлі яких товарів предмет закупівлі визначає за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника?
В яких видах закупівель замовник повинен зазначати назву товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі?
Замовнику в будівлі шкільного спортзалу потрібно провести наступні види поточного ремонту за кодами ДК 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (очікувана вартість – 80 тис. грн) та ДК 45440000-3 — Фарбування та скління (очікувана вартість – 205 тис. грн). Який вид закупівлі повинен обрати замовник?
Замовник планує здійснити закупівлю товару шляхом проведення відкритих торгів на 5 номенклатурних позицій, кожна з яких відрізняється місцем поставки. Чи зобов’язаний замовник здійснити поділ предмета закупівлі на лоти?
Яка відповідальність передбачена за порушення порядку визначення предмета закупівлі?
Останні матеріали
22 серп.
Відеоінструкція щодо роботи з ЄДР під час здійснення закупівель19 серп.
Які дії / рішення замовника потребують окремого документального підтвердження та чому15 серп.
Як діяти замовнику, якщо після «допорогової» закупівлі виникла додаткова потреба понад вартісні межі14 серп.
Вартість робіт згідно проектної документацією перевищує 1,5 млн.грн., але замовник отримав комерційні пропозиції, вартість яких є меншими, ніж пороги: який вид закупівлі обрати?08 серп.
Ключові аспекти здійснення закупівлі додаткової потреби
Зміст
- §Вступ
- 1.Щодо роботи уповноваженої особи
- 2.Державне регулювання та контролю у сфері публічних закупівель
- 3.Щодо планування у закупівлях
- 4.Визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості
- 5.Оргнанізація відкритих торгів та оголошення їх проведення
- 6.Підготовка тендерної документації
- 7.Оприлюднення тендерної документації, змін до неї та розгляду тендрних пропозицій
- 8.Підстави для відмови в участі у відкритих торгах
- 9.Визначення переможця у відкритих торгах
- 10.Відміна закупівель
- 11.Укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього
- 12.Звітування про виконання договору про закупівлю
- 13.Закупівлі по виключеннях згідно пункту 13 Особливостей
- 14.Закупівлі через електронний каталог
- 15.Допороговий прямий договір
- 16.Здійснення закупівлі поточного ремонту
- 17.Обрання виду закупівлі за наявності зекономлених та додатково виділених коштів