Щодо планування у закупівлях
Хто є відповідальний за процес планування?
Яку інформацію замовник не зобов’язаний зазначати в річному плані?
Чи повинна очікувана вартість в річному плану відповідати сумі укладеного договору / договору про закупівлю?
Чи може замовник закупити товари разом із супутніми послугами?
В яких закупівлях замовник повинен дотримуватися принципів здійснення закупівель?
На яку суму оголосити закупівлю, якщо бюджетні видатки затверджені не на всю вартість потреби?
Замовник здійснює лотову закупівлю, чи необхідно зазначати код за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота в річному плані?
Якими методами визначення очікуваної вартості може користуватися замовник?
За якою цифрою Єдиного закупівельного словника визначати код послуг з поточного ремонту?
Замовник у січні визначив очікувану вартість закупівлі, але проведення закупівлі заплановано на липень. Які дії замовника є правильними?
В якому випадку замовник може використати додатково виділені кошти як новий предмет закупівлі?
В замовника наявна річна потреба у закупівлі бензину та ДП у розмірі 100 тис. гривень. Оберіть НЕ правильний варіант дій замовника:
В замовника наявна річна потреба у закупівлі послуг у розмірі 120 тис. гривень. Оберіть правильний варіант дій замовника:
Замовнику на проведення закупівлі послуг було виділено 200 тис. грн. За результатами проведення закупівлі шляхом відкритих торгів замовник уклав договір про закупівлю на суму 180 тис. грн. Чи можна на 20 тис. грн укласти прямий договір за іншим предмет закупівлі?
Замовнику необхідно придбати капітальний ремонт спортивного комплексу (1,6 млн гривень) та капітальний ремонт столової (500 тис. грн). Оберіть вид закупівлі:
Останні матеріали
22 серп.
Відеоінструкція щодо роботи з ЄДР під час здійснення закупівель19 серп.
Які дії / рішення замовника потребують окремого документального підтвердження та чому15 серп.
Як діяти замовнику, якщо після «допорогової» закупівлі виникла додаткова потреба понад вартісні межі14 серп.
Вартість робіт згідно проектної документацією перевищує 1,5 млн.грн., але замовник отримав комерційні пропозиції, вартість яких є меншими, ніж пороги: який вид закупівлі обрати?08 серп.
Ключові аспекти здійснення закупівлі додаткової потреби
Зміст
- §Вступ
- 1.Щодо роботи уповноваженої особи
- 2.Державне регулювання та контролю у сфері публічних закупівель
- 3.Щодо планування у закупівлях
- 4.Визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості
- 5.Оргнанізація відкритих торгів та оголошення їх проведення
- 6.Підготовка тендерної документації
- 7.Оприлюднення тендерної документації, змін до неї та розгляду тендрних пропозицій
- 8.Підстави для відмови в участі у відкритих торгах
- 9.Визначення переможця у відкритих торгах
- 10.Відміна закупівель
- 11.Укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього
- 12.Звітування про виконання договору про закупівлю
- 13.Закупівлі по виключеннях згідно пункту 13 Особливостей
- 14.Закупівлі через електронний каталог
- 15.Допороговий прямий договір
- 16.Здійснення закупівлі поточного ремонту
- 17.Обрання виду закупівлі за наявності зекономлених та додатково виділених коштів