Обрання виду закупівлі за наявності зекономлених та додатково виділених коштів
Замовником на початку року заплановано здійснення закупівлі бензину А-95 в обсязі 3000 л на суму 156 тис. грн. Проте станом на кінець січня така закупівля не була проведена. На початку лютого у замовника з’явилася додаткова потребу у придбанні дизельного палива на суму 30 тис. грн. Який спосіб проведення закупівель обрати?
Річна потреба замовника у закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) становить кількість одиниць, яка дорівнює очікуваній вартості 300 тис. грн. Водночас, замовнику на початку року виділили лише 90 тис. грн., далі в жовтні додатково виділили ще 80 тис. грн і 130 тис. грн виділи в грудні поточного року. Який спосіб проведення закупівель мав обрати замовник кожного разу?
Проведено закупівлю послуг з теплопостачання шляхом укладення прямого договору через відсутність конкуренції з технічних причин із очікуваною вартістю 200 тис. грн. У зв’язку із підвищенням тарифу на послуги з теплопостачання виникла потреба в проведенні ще однієї закупівлі на суму 20 тис. грн, так як замовник змушений був зменшувати обсяги. Чи можливо ще одне проведення закупівлі послуг з теплопостачання згідно абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей?
Замовник уклав договір про закупівлю за результатами проведених відкритих торгів за кодом ДК 09310000-5 — Електрична енергія в кінці 2024 року на потребу 2025 року. Протягом дії договору відбувалося зменшення обсягів товару, а жовтні 2025 виникає потреба докупити товару на суму 80 тис. грн та для цього додатково виділяються кошти. Який спосіб проведення закупівель обрати?
На початку року замовник здійснив закупівлю природного газу до кінця опалювального сезону на загальну суму 100 тис. грн. Потреба на новий опалювальний сезон (із жовтня по грудень поточного року) за розрахунками становить менше 100 тис. грн. Чи можна укласти прямий договір?
Замовник у січні здійснив закупівлю електричної енергію шляхом ЗПП на загальну суму 120 тис. гривень. У квітні замовнику передали на баланс додаткову будівлю (рішення від березня місяця), яку необхідно забезпечити електричною енергією в розрахунку на суму 30 тис. грн до кінця року. Як здійснити таку закупівлю?
Замовник у січні здійснив закупівлю електричної енергію шляхом ЗПП на загальну суму 120 тис. гривень. У квітні замовнику передали на баланс додаткову будівлю (рішення від січня місяця до моменту проведення попередньої закупівлі), яку необхідно забезпечити електричною енергією в розрахунку на суму 30 тис. грн до кінця року. Як здійснити таку закупівлю?
Замовник здійснив закупівлю за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне на річну потребу на суму 200 000 грн. Постачальник виявив намір розірвати договір про закупівлю. Згідно договору про закупівлю замовнику було поставлено товару на суму 160 тис. грн. За яких умов на залишок у 40 тис. грн можна укласти прямий договір на аналогічним предметом закупівлі?
Річна потреба медичного закладу в закупівлі лікарських засобів на 2025 рік становить кількість одиниць, яка дорівнює очікуваній вартості 560 тис. гривень. При цьому, в результаті проведеної закупівлі замовник укладає договір на суму 520 тис. гривень. Враховуючи наявну “економію” чи правомірно докупити лікарських засобів на 40 тис. грн прямим договором?
Замовник здійснив закупівлю за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне на річну потребу на суму 200 тис. гривень. Проте, протягом року зменшилася потреба та за договором були “зняті” зобов’язання в суму 50 тис. гривень. За яких умов замовник може укласти прямий договір на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби?
Останні матеріали
22 серп.
Відеоінструкція щодо роботи з ЄДР під час здійснення закупівель19 серп.
Які дії / рішення замовника потребують окремого документального підтвердження та чому15 серп.
Як діяти замовнику, якщо після «допорогової» закупівлі виникла додаткова потреба понад вартісні межі14 серп.
Вартість робіт згідно проектної документацією перевищує 1,5 млн.грн., але замовник отримав комерційні пропозиції, вартість яких є меншими, ніж пороги: який вид закупівлі обрати?08 серп.
Ключові аспекти здійснення закупівлі додаткової потреби
Зміст
- §Вступ
- 1.Щодо роботи уповноваженої особи
- 2.Державне регулювання та контролю у сфері публічних закупівель
- 3.Щодо планування у закупівлях
- 4.Визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості
- 5.Оргнанізація відкритих торгів та оголошення їх проведення
- 6.Підготовка тендерної документації
- 7.Оприлюднення тендерної документації, змін до неї та розгляду тендрних пропозицій
- 8.Підстави для відмови в участі у відкритих торгах
- 9.Визначення переможця у відкритих торгах
- 10.Відміна закупівель
- 11.Укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього
- 12.Звітування про виконання договору про закупівлю
- 13.Закупівлі по виключеннях згідно пункту 13 Особливостей
- 14.Закупівлі через електронний каталог
- 15.Допороговий прямий договір
- 16.Здійснення закупівлі поточного ремонту
- 17.Обрання виду закупівлі за наявності зекономлених та додатково виділених коштів