[онлайн 2 квітня] Корисні звички закупівельника
Щоденні дії закупівельника з часом стають зведені до автоматизму. Але в цій рутині важливо напрацювати звички, які полегшують роботу УО та зроблять її більше ефективною. Тож, на онлайн-навчанні пропонуємо подивитися на звичні завдання під новим кутом, розглянути як можна оптимізувати роботу на кожному етапі закупівлі, де можна уникнути зайвих дій, а де навпаки треба виділити більше часу задля майбутнього результату.
Коли та де буде зустріч
Зустріч проходитиме online в Zoom 2 квітня. В день зустрічі зранку ви отримаєте лист із запрошенням на навчання, в листі буде вказано час початку та доступи для підключення
Передплачуйте платформу TNDR. та отримуйте доступ до всіх онлайн-навчань БЕЗКОШТОВНО і багато іншого - деталі. Вартість участі у зустрічі окремо - 300 грн
Зустрінемося 2 квітня у визначений час. В день зустрічі на ваш email буде направлено посилання на ZOOM. Після зустрічі на платформі буде її запис
Для кого ця зустріч
Навчання буде корисним для уповноважених осіб, які мають досвід роботи або тільки починають працювати з публічними закупівлями, керівникам замовників, юристам тощо
Про що ви дізнаєтесь
Як розробити помісячний план роботи та упорядкувати закупівельні процеси
Як напрацювати звичку говорити “ні” вмотивовано при взаємодії з відповідальними підрозділами та керівництвом
Як використати негативний досвід колег-закупівельників
План зустрічі
- Відстеження змін до законодавства: де переглядати, як зрозуміти що зміни набрали чинності тощо
- Визначення очікуваної вартості перед кожною закупівлею
- Оптимізація документообігу: як не витрачати час на створення зайвих документів
- Розробка та ведення реєстру постачальників
- Помісячний план роботи та перерозподіл задач
- Перевірка інформації та документів щодо їх повного оприлюднення в Prozorro
- Перегляд повідомлень на майданчику щодо ходу здійснення закупівлі
- Аналіз закупівель попередніх періодів з метою уникнення порушень в наступних
- Розробка та ведення реєстру розгляду тендерної пропозиції
- Фіксування результатів перевірки учасника: пункт 47 Особливостей, локалізація, тощо
- Використання права згідно пунку 42 Особливостей: коли є необхідністю
- Створення робочої групи для розгляду тендерних пропозицій у нестандартних чи складних ситуаціях
- Направлення супровідного листа та проєкту договору про закупівлю для його підписання переможцю
- Узагальнення практики як спосіб врахування досвіду колег-закупівельників
- Напрацювання звички говорити “ні” вмотивовано при взаємодії з колегами та керівництвом
- Заміна усного доведення інформації УО на письмову форму
- Ведення реєстру виконання договорів спільно із відповідальним підрозділом
- Упорядкування закупівельних процесів або як УО не працювати під відпустки чи лікарняного
- Взаємодія з керівником при прийнятті рішень на кожному етапі закупівель
- Коли не варто погоджуватися із порушеннями встановленими контролюючими органами
В кінці зустрічі розбиратимемо ситуації та питання закупівельників по темі.
Хто буде проводити зустріч

Олена Качка /практик, експерт з публічних закупівель/
Досвід у сфері закупівель із 2016 року. Ексаудитор Державної аудиторської служби України. Довгий час здійснювала супровід закупівель зі сторони замовників. Автор статей та курсів з публічних закупівель. Незалежний експерт з публічних закупівель, з командою TNDR.
Учасники отримують
Якісний матеріал під час онлайн зустрічі та відповіді на свої запитання. Після зустрічі на платформі буде її запис та корисні посилання
Іменний сертифікат про проходження навчання
Передплатники додатково отримують безкоштовні телефонні та письмові консультації, доступ до статей, прикладів документів, книги, відеоуроків
Запис на зустріч
Щоб отримати посилання для входу у вебінарну необхідно записатись на зустріч у формі нижче. До зустрічі на зустрічі!
Для передплатників TNDR. участь у онлайн-зустрічах безкоштовна, просто заповніть форму та натиність на кнопку нижче, і в день зустрічі вам буде надіслано посилання для входу у вебінарну кімнату на електронну пошту. Якщо ви купили тільки участь у цій зустрічі, теж необхідно заповнити форму:
пов'язані статті
21 берез.
Як учасник може вплинути на хід закупівлі та виконання договору19 берез.
Які рішення приймаються уповноваженою особою в процесі роботи та які приклади документів для цього знадобляться: зведений перелік13 берез.
14 тестів щодо роботи уповноваженої особи06 берез.
Новації в електронній системі закупівель04 берез.
Протоколи уповноваженої особи, тендерні документації, проєкти договорів про закупівлю та інші закупівельні документи для проведення закупівель в 2025 році