[онлайн 17 квітня] Інформатизація в публічних закупівлях: що це та як з цим працювати
Інформатизація – це термін, з яким так чи інакше стикається уповноважена особа. Згідно положень чинних нормативно-правових актів щодо сфери інформатизації, визначений чіткий перелік предметів закупівлі, щодо яких необхідно погоджувати проєкт договору / договору про закупівлю із Генеральним замовником. На цій онлайн-зустрічі розбиратимемось із тим, яку інформацію та яким чином доцільно подати, як влаштован процес погодження проєкту договору, як працювати в Єдиній інформаційній системі обліку Національної програми інформатизації тощо.
Коли та де буде зустріч
Зустріч проходитиме online в Zoom 17 квітня. Починаємо об 11:00
Передплачуйте платформу TNDR. та отримуйте доступ до всіх онлайн-навчань БЕЗКОШТОВНО і багато іншого - деталі. Вартість навчання окремо- 250 грн
Зустрінемося 17 квітня об 11:00. Посилання для підлючення до вебінару нижче. Після зустрічі на платформі буде її запис
Для кого ця зустріч
Навчання буде корисним для уповноважених осіб, які наразі проводять або плануються проводити закупівлі, шляхом використання електронної системи закупівель, а також керівникам замовників, юристам тощо.
Про що ви дізнаєтесь
На що слід звернути увагу при виконанні вимог щодо інформатизації
Алгоритм дій замовника щодо погодження проєктів договорів в залежності від очікуваної вартості закупівлі
Відповіді на більш специфічні питання, а також проаналізуємо практику аудиторів та позицію суду
План зустрічі
- Що слід розуміти під терміном «інформатизація»?
- Ключові поняття тематики інформатизації
- Перелік предметів закупівлі, що підпадають під інформатизацію
- На які джерела фінансування розповсюджуються норми щодо інформатизації?
- Єдина інформаційна система обліку Національної програми інформатизації – що це та як використовувати
- Погодження проєкту договору, вартістю до 500 тис. гривень
- Алгоритм дій замовника у разі допущення помилки при оприлюдненні повідомлення про укладення договору
- Погодження проєкту договору, вартістю понад 500 тис. гривень
- Розбір специфічних питань щодо тематики інформатизації
- Відповідальність замовника за невиконання положень щодо інформатизації
- Практики ДАСУ та суду
В кінці навчання розбиратимемо ситуації та питання закупівельників по темі
Хто буде проводити зустріч

Ольга Вайс /практик публічних закупівель/
Досвід у закупівлях з боку замовника, а саме, медичного закладу, з 2016 року. Практик, проводила закупівлі всіх видів та різного роду складності, закуповувала лікарські засоби, медичні вироби, комунальны послуги тощо. Незалежний спеціаліст з публічних закупівель, з командою TNDR.
Учасники отримують
Якісний матеріал під час онлайн зустрічі та відповіді на свої запитання. Після зустрічі на платформі буде її запис та корисні посилання
Іменний сертифікат про проходження навчання
Передплатники додатково отримують безкоштовні телефонні та письмові консультації, доступ до статей, прикладів документів, книги, відеоуроків
Запис на зустріч
Щоб отримати посилання для входу у вебінарну в день зустрічі попередньо необхідно записатись на неї у формі нижче. До зустрічі на навчанні!
Для передплатників TNDR. участь у онлайн-зустрічах безкоштовна, навчання почнеться об 11:00, просто переходьте за посиланням нижче:
пов'язані статті
18 квіт.
Інформатизація в публічних закупівлях: що це та як з цим працювати18 квіт.
Які рішення уповноваженої особи оприлюднюємо в електронній системі закупівель, а які ні: зведений перелік16 квіт.
При застосуванні в договорі ч. 3 ст. 631 ЦКУ, який орієнтовний місяць проведення закупівлі зазначати в річному плані15 квіт.
Набрали чинності зміни до Порядку визначення предмета закупівлі15 квіт.
Алгоритм реєстрації в Єдиній системі НПІ та додавання користувачів