Супровід при внесенні змін до істотних умов договору про закупівлю
Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю вимагає суворого дотримання підстав і умов, визначених пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель. Оскільки ініціатором змін зазвичай виступає постачальник товарів, надавач послуг або виконавець робіт, замовник зобов’язаний ретельно перевіряти надані документи та інформацію, що підтверджують обґрунтованість таких змін. Ми пропонуємо послугу супроводу при внесенні змін до істотних умов договору про закупівлю.
Ключове про супровід
Супроводжуватимуть вашу закупівлю досвідчені фахівці, які зможуть забезпечити ефективні рішення для будь-якої ситуації та результативність в проведенні конкретної закупівлі.
повний супровід це комплексна послуга, що включає всі необхідні дії та документи для проведення закупівлі
вартість супроводу при внесенні змін до істотних умов договору про закупівлю складає 2000 гривень
послуга надається без затримок, а ще в подарунок ви отримаєте 2 тижні повного доступу до платформи TNDR.
Деталі про послугу
Супровід при внесенні змін до істотних умов договору про закупівлю передбачає мінімальну участь уповноваженої особи в процесі. Ми забезпечимо обґрунтоване внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, в послугу включено:
- Аналіз підстав для змін: перевірка відповідності пропонованих змін вимогам законодавства, зокрема пункту 19 Особливостей, умовам договору про закупівлю;
- Оцінка документів: експертиза наданих постачальником документів на предмет їхньої відповідності умовам договору та законодавству та достатності для обґрунтування змін;
- Підготовка документів: складання необхідних листів постачальнику / надавачу послуг / виконавцю робіт та додаткової угоди.
Як ми працюємо
Щоб почати процес надання послуги вам потрібно заповнити форму нижче з інформацією про вас та ваше замовлення. Далі:
- ми зв'яжемось з вами для уточнення деталей;
- за вашою закупівлею буде призначено відповідального фахівця, що буде нею займатись;
- будуть підготовлені усі необхідні документи, які враховуватимуть специфіку вашого підприємства, нюанси щодо предмета закупівлі та актуальне законодавства;
- на кожному етапі проведення закупівлі відповідальний фахівець буде виконувати відповідні дії вам потрібно буде лише оприлюднювати інформацію (за вашим бажанням, фахівець візьме на себе і оприлюднення інформації);
- після виконання усіх необхідних заходів ви отримаєте звіт щодо проведеної роботи.
В будь-який момент ви зможете зв'язатись з нами та отримати відповіді щодо вашого замовлення.
Як замовити супровід
Якщо ви зацікавлені в супроводі та бажаєте обсудити деталі, просто заповніть форму нижче і незабаром ви отримаєте дзвінок. З будь-яких питань телефонуйте нам за номерами (067) 106-59-00, (099) 106-59-00, (073) 106-59-00.
пов'язані статті
25 лип.
Технічні / механічні помилки під час здійснення закупівель25 лип.
Приклади протоколів для проведення «допорогових» закупівель за кошти Ukraine Facility24 лип.
Повний супровід при проведенні відкритих торгів23 лип.
Що робити замовнику, якщо в процесі виконання робіт підвищилася вартість матеріальних ресурсів17 лип.
Чи наявні ризики для замовника, якщо укладається договір на ціни вище ринкових та як убезпечити себе