Курси

[22 лютого] Що та чому не можна вимагати від учасника процедури закупівлі

3
728

Замовник, здійснюючи процедуру закупівлі, очікує в результаті знайти надійного постачальника товару / надавача послуг / виконавця робіт. Але, хибною є думка, що досягти такого ефекту можна лише за рахунок встановлення безлічі вимог до учасника та переможця: від гарантійних довідок до документів дозвільного характеру. Мало того, що такі вимоги просто обтяжують тендерну документацію, забирають час уповноваженої особи під час розгляду тендерної пропозицій, але ще і більшість таких вимог або не є обов'язковими, або взагалі заборонено законодавством. 

Коли та де буде зустріч

Зустріч проходитиме online в Zoom 22 лютого. В день зустрічі в 9 ранку ви отримаєте лист із запрошенням на навчання, в листі буде вказано час початку та доступи для підключення

Передплачуйте платформу TNDR. та отримуйте доступ до всіх онлайн-навчань БЕЗКОШТОВНО і багато іншого - деталі. Вартість навчання окремо- 200 грн

Зустрінемося 22 лютого у визначений час. В день зустрічі на ваш email буде направлено посилання на ZOOM. Після зустрічі на платформі буде її запис

Для кого ця зустріч

Навчання буде корисним для уповноважених осіб, які мають досвід роботи або тільки починають працювати з публічними закупівлями, керівникам замовників, юристам тощо

Про що ви дізнаєтесь

Проаналізуємо документи та інформацію, яку не можна вимагати від учасника та переможця процедури закупівлі

Дослідимо актуальну практику АМКУ, ДАСУ та суду в частині вимог до учасника та переможця,  які заборонено вимагати

Надамо практичні рекомендації щодо складанні тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства

План зустрічі

  • Публічна інформація, що є у відкритих джерелах.
  • Вимога щодо наявності ліцензії та дозвільних документів.
  • Документи, що  підтверджують повноваження.
  • Підтвердження учасником та переможцем пункту 47 Особливостей.
  • Замовник вказує конкретну марку або виробника.
  • Дискримінаційні вимоги: потенційний ризик затягування процедури закупівлі.
  • Засвідчення документів підписом та печаткою.
  • Вимоги, що не передбачені відповідним національним стандартом. 
  • Кваліфікаційні критерії, підтвердження яких заборонено вимагати від учасника.
  • Вимога щодо надання документів поза електронною системою закупівель.
  • Наслідки та відповідальність для уповноваженої особи у разі встановлення вимог до учасника та переможця, які заборонено вимагати.
  • Аналіз практики ДАСУ, АМКУ та суду в частині вимог до учасника та переможця,  які заборонено вимагати.
  • Відповіді на запитання

Хто буде проводити зустріч

Олена Качка /практик, експерт з публічних закупівель/

Досвід у сфері закупівель із 2016 року. Ексаудитор Державної аудиторської служби України. Довгий час здійснювала супровід закупівель зі сторони замовників. Автор статей та курсів з публічних закупівель. Незалежний експерт з публічних закупівель, з командою TNDR.

Кожен учасник отримає

Якісний матеріал під час онлайн зустрічі та відповіді на свої запитання. Запис онлайн зустрічі, корисні посилання та презентації лектора

Іменний сертифікат про проходження навчання

Передплатники додатково отримують безкоштовні телефонні консультації, доступ до статей, прикладів документів, книги, відеоуроків

Запишитесь на навчання, щоб прийняти участь в ньому

Щоб отримати посилання для входу у вебінарну кімнату в день навчання необхідно записатись на нього у формі нижче. До зустрічі на навчанні!

Для передплатників TNDR. участь у онлайн-навчаннях безкоштовна, просто заповніть форму та натиність на кнопку нижче, і в день навчання ми надішлемо вам посилання для входу у вебінарну кімнату на електронну пошту:

пов'язані статті